Saturday, March 15, 2014

La bulivar birjar

O sa reproduc aici o intamplare asa cum am auzit-o si mi-o amintesc. Unde nu imi aduc aminte exact o sa completez de la mine pentru a face istorisirea mai usor de citit.
La un moment dat, in armata, am lucrat cu niste camarazi la un proiect ce nu parea a avea un sfarsit. Cand am ajuns langa acestia am gasit o poveste. O poveste simpla si fara pretentii pe care o s-o reproduc aici.
Oamenii stateau acolo de ceva timp se pare si mai aveau de stat inca multa vreme. Si fiind atenti la ei insisi au observat ca injura prea mult si ca vorbesc obscen si murdar. Vazand acestea au decis la un moment dat sa se abtina de la astfel de atitudini dezgustatoare. Cine mai vorbea obscen, cine mai injura sau folosea vorbe urate punea intr-un borcan o suma de bani infima convenita dinainte Dupa un anumit timp insa, desi banii se strangeau si vorbe obscene nu se mai auzeau atat de des, lucrurile nu mergeau deloc bine. Tensiunea crescuse enorm, starile de nervi se amplificasera pana la nebunie si scarba de viata se asezase peste ei ca o conserva goala pe un par. Asa ca, dupa potopul de injuraturi ce au marcat in mod fericit sfarsitul acestei decizii nefericite,  au mers probabil la o bere cu banii stransi. Hotarati sa nu mai faca astfel de intelegeri paguboase cat or trai.

No comments:

Post a Comment